۱۳۹۵ خرداد ۲۹, شنبه

بیست و هفت: وای چه اتاقی!


HELLO ME
روز بیست و هفتم: منظره‌ای چشم‌نواز

سلام
بالاخره تمام شد. مریم جان، بهت تبریک می‌گویم تو سرانجام به این اتاق سر‌ و سامان دادی. آن همه صبر و شکیبایی، وقت گذاشتن و کار کردن ارزشش را داشت. حالا می‌توانی بشینی و از ثمره‌ی تلاشت لذت ببری.
امیدوارم هر سال که می‌گذرد تغییرات جالبی در محیط زندگیت به وجود بیاری، چرا هر سال؟ چرا هر ماه نه؟ چرا هر هفته نه؟ و شاید هر روز.

این اتاق را همین طور خوب و مرتب نگه‌دار. بعید می‌دانم با وجود داستانهایی که در ذهنت این طرف و آن طرف می‌دودند، ممکن باشد، اما نومید نشو.
                                        
                                          موفق باشی
                                          از من به تو
                                           تاریخ آینده‌ی نزدیک

نوشته شده در تاریخ سی اردیبهشت نود و پنج
تایپ اینک بیست و نه خرداد نود و پنج.

موفق شدم اتاقم را زیباتر و مرتب‌تر کنم، الآن منظره‌ی جالبتری دارد، اما این آخرش نیست، به تغییرات بیشتری فکر می‌کنم. بیشترین مشکلم  پیدا کردن مکانی برای این همه ورق و کتاب است، به خودم اطمینان دارم.   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر