۱۳۹۵ خرداد ۱۸, سه‌شنبه

شانزده، نامه‌ای به من


HELLO ME
روز شانزدهم: تولدت مبارک
مریم جان سلام
تولدت مبارک؛ فردا بیست اردیبهشت سال نود و شش، سی‌ و هشت ساله می‌شوی، وای، چه با حال!
راستی، چه سال خوبی را پشت سر گذاشتی، پر از خوبی و زیبایی! چقدر حالا سبک‌تر و عاری تر و خالی از هر خش و مشی هستی، حس می‌کنم سی‌دی روحت یک لایه اسپری خش‌گیر خورده و حالا صاف‌تر و براق‌تر به نظر می‌رسی.
احتمالاً چند‌تایی چین و چروک رو پوستت افتاده، شاید هوارتا! اما روحت نه، ناب‌تر و ساراتر شده است. وای که چقدر امروز خوشحالم، برای این که فردا تولدت است و تو بزرگتر می‌شوی و کوچکتر، نوتر می‌شوی و کهنه‌تر، زیباتر می‌شوی و نه زشت‌تر، و تمام این حس‌های زیبا را با هم تجربه می‌کنی عالیه، فوق‌العاده است.
هورا، امسال کلی از کارهایی که می‌خواستی را انجام دادی، سر قول و قرارهایی که با خودت گذاشتی وایسادی، از لحظه‌های زندگیت بهتر استفاده کردی و بیشتر لذت بردی، کمتر حاشیه رفتی، کمتر واکنش نشان دادی، بیشتر عشق ورزیدی و مهربان‌تر بودی. بیشتر حس کردی، بوییدی، چشیدی، نوشیدی، شنیدی. داستان‌های خوشگلی نوشتی و طرح‌های خوبی کشیدی و خودت را یک قدم به خود اصیلت نزدیک‌تر کردی، هورا تولدت مبارک! من عاشق جشن تولد هستم، فرق ندارد تولد کی باشد، اما تولد تو را خیلی زیاد دوست دارم، چون برایم یک روز خاصه، روزی که قدم به این سیاره‌ی خاکی شلوغ-پلوغ گذاشتی. تولدت مبارک، راستی هزینه‌ی دندانپزشکی را هم جور کردی، هورا :)
بهترین دوستت، من
۱۹ اردیبهشت ۹۶


نوشته شده در نوزده اردیبهشت سال نود و پنج، لحظه‌ی اتمام یازده و سی‌ دقیقه‌ی صبح.
تایپ: امروز هیجده خرداد نود و پنج






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر